Funderingar

Ibland får jag en galen tanke om att berätta om alla märkliga människor jag mött under åren. En del mer, andra mindre, många otroliga, en hel del fantastiska och andra mycket intressanta. Både män och kvinnor. Mest kvinnor kan man säga, jag har inget större intresse av män, varken som vänner eller partners.

Det blir inget av det, jag är inte den som brer ut mej, jag är inte den som berättar. Men jag har lärt mej en sak; män som kvinnor, det är bara en sak som skiljer oss åt. Ni vet vad.

Kommentera

