Fattig betyder; kom inte och tro att du är något

Har utökat min skrala pension med lite köp och sälj, nu visade sig att ett av de ställen där jag brukar handla, en konkursauktionssajt, har ändrat utlämningsdag vilket direkt medför att just den dagen har jag ett tomt konto. (det rörde sig om mindre än 24 timmar)

Försökte få dem att ta sitt ansvar och hålla sig till uppgjort schema, men icke, de förstod inte problemet. Oskickligt och bygger för en dålig kundrelation svarade jag, men det örat ville de inte ens lyssna med. Jag sa upp mitt konto, rent förbannad för att prata svenska.

Nåja, livet går vidare och jag struntar mer o mer i folk o fä. Inte utan orsak.

PS: Köp inte något av PN-Trading

Kommentera

